Mamy podsumowane media za sezon 2022!

Osiągnęliśmy rekordowy wynik 2.1 mln PLN AVE (advertising value equivalent) to jest ponad 3x więcej niż w ubiegłym sezonie!

Agencja Pentagon Research cały sezon monitorowała nasze działania i zrobiła nam raport z naszej obecności w mediach, czyli policzył i wycenił wszystkie publikacje w internecie, prasie, telewizji i social mediach o Lidze. Wykręciliśmy wynik 2.1 mln PLN AVE (advertising value equivalent) i prawie 77 tyś wskazań (!) to jest ponad 3x więcej (!!!) niż w ubiegłym sezonie! To doskonała informacja, zważywszy że 40% tej wartości generują social media, czyli głównie Facebook, Instagram i Youtube. I to jest wynik nie tylko naszych profili, ale też działań Waszych i wszystkich którzy o nas piszą. Dziękujemy wszystkim za aktywność !

Raporty trafiły do naszych uczestników, aby szybko mogli pochwalić się swoim obecnym i przyszłym sponsorom. To krytyczne dane, które pomagają wszystkim w promocji swoich działań i pozyskiwaniu budżetów na kolejny sezon. Cieszymy się, że dane są bardzo dobre, bo dzięki temu zwiększamy nasze wsparcie dla startujących załóg!

 

#plz#ligazeglarska#ave#media

Czytaj także: